Кількість
|
Вартість
|
||
|
Увага! Остерігайтеся підробок і реставрації під виглядом нового
Поршень Д-260 Євро 2 - один з основних робочих вузлів двигуна. Він не тільки утворює з суміжними деталями дельтовидную, зміщену камеру згоряння, а й безпосередньо перетворює енергію газів палива в механічну силу, яка надходить до коленвалу.
Основні параметри поршня
Вузол відлитий з легкого і міцного алюмінієвого сплаву з дотриманням технічних норм і стандартів якості. Це забезпечує йому високий робочий ресурс і стійкість до зношування.
Виріб встановлюється на різні види спецтехніки:
- трактори МТЗ;
- вантажні автомобілі ЗіЛ, ГАЗ;
- автобуси ГАЗ, МАЗ, ЛАЗ;
- комбайни виробництва «Ростсельмаш».
Особливість вузла - наявність на корпусі 3 канавок для поршневих кілець. У верхню монтується компресійне кільце трапецієподібної форми, в середню - компресійний прямокутне, в нижню - маслос'емноє. Для кращих ущільнювачів якостей верхня проріз оснащена нірезістом.