Гарантійне і сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.

Стандартна Гарантія надається на термін від 6 місяців, посилена гарантія від 12 до 24 місяців так само заводи виробники надають гарантію на термін, зазначений в паспорті виробу, він може бути більше терміну гарантії, що надається магазином. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

Увага!!!

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні, так само перевірте чи підходить вам цей товар. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель товару
  • ПІБ клієнта
  • гарантійний талон
  • дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

1. Умови обміну товару, який не був у використанні:

Якщо товар вам не підійшов:

Ви можете обміняти товар безкоштовно, сплативши лише доставку протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

  • 15-60 днів -10% від ціни (без видимих ​​пошкоджень);
  • 61-180 днів -20% від ціни (без видимих ​​пошкоджень);
  • 181-360 днів -30% від ціни (без видимих ​​пошкоджень);

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, товар не зазнавав змін і т. п .;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність вироби;
  • збережені всі документи і заводське маркування.

2. Умови обміну товару в разі браку:

Якщо товар бракований, обмін товару здійснюється тільки за наявності гарантійного талона і клейма на самій запчастини, доставка товару неналежної якості здійснюється за рахунок покупця.

Оформити Заявку на повернення товару можна по телефону вашого особистого менеджера.

Ми зобов'язуємося, обміняти бракований товар, протягом 14 днів, після того як товар потрапив до нас на склад.

3. Умови обміну товару, який був у використанні:

Якщо товар був у використанні, але вам не підійшов, ви можете його обміняти з доплатою. Умови обміну обговорюються з менеджером індивідуально.

У яких випадках гарантія не надається? Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок;
  • умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені;
  • внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  •  природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (попадання всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Що таке «додаткова гарантія на 2 роки» від VITRINA™

У випадках, коли стандартна гарантія закінчується, вам стане в нагоді додаткова гарантія і страховка 2 роки. 

Що таке «програма страхування покупок» від VITRINA™

Це набір унікальних страхових продуктів, розроблених для захисту вашої покупки від непередбачених подій. Купуючи той чи інший товар, ви віддаєте свої гроші за ту річ, яку хочете отримати більше, ніж передбачено гарантійним терміном виробника.

Але що робити, якщо ваш товар ненавмисно пошкоджено, впав або розбився, а завод виробник відмовляє в поверненні коштів, тому що це не є гарантійним випадком. Або ж ви зрозуміли, що придбали не той товар і хочете повернути його, але з дати продажу пройшло вже більше 14 днів, передбачених законом України «Про захист прав споживача». А що буде, коли він вийде з ладу після закінчення гарантійного терміну? Ці питання хвилюють всіх до моменту покупки, але чомусь ми забуваємо про них, коли річ вже стає нашою, при цьому названі вище питання не втрачають своєї актуальності. І після виникнення таких непередбачених обставин доводиться витрачати багато часу і, що гірше, нервів.

Ми пропонуємо нашим клієнтам рішення. Перекладіть відповідальність за рішення цих тривожних питань на нас. За смішну ціну, зазначену в чеку, ви можете забути про ці проблеми і спокійно займатися своїми справами. Наші сервіс-менеджери будуть вирішувати ці проблеми за вас.

Що страхуємо? 

Всі товари, придбані в інтернет магазині VITRINA™.

Від чого страхуємо? 

Поліс гарантує виплату страхового відшкодування, якщо куплений товар:

  • випадково був пошкоджений;
  • впав;
  • розбився;
  • подряпався;
  • просто не підходить, але термін обміну закінчився;
  • зазнав неправомірних дій від третіх осіб, включаючи підпал.

У чому «фішка»? 

Якщо Страховий продукт - унікальна в своєму роді пропозиція, розроблена спеціально для товарів і продуктів, покупку, установку і використання яких важко передбачити і спланувати заздалегідь. Оплачуючи цей поліс, ви отримуєте страховий захист і не витрачаєте свої нерви на вирішення будь-яких питань.

Скільки коштує? 

Ціна повністю фіксована для всіх покупців, неважливо, купили ви товар за 500 грн, або 50 грн. Ми всіх наших клієнтів любимо і цінуємо.

Якщо раптом ви не захочете брати участь в програмі страхування, повідомте про це нашим менеджерам. І ми відшкодуємо вам вартість поліса.