Кількість
|
Вартість
|
||
|
Вал колінчастий дв. ЯМЗ-236
Колінчастий вал – це невід'ємна частина двигуна внутрішнього згоряння. Колінвал являє собою складну деталь, основними елементами якого є:
- Корінна шийка – елемент, який представляє собою опору вала. Корінна шийка лежить в корінному підшипнику, який розміщений в картері двигуна.
- Шатунов шийка, що представляє собою опору, за допомогою якої вал пов'язаний з шатунами.
- Щоки – сполучна ланка між шатунними і корінними шийками.
- Носок (передня вихідна частина валу) – область вала, де кріпиться зубчасте колесо або ж шків відбору потужності для приводу ГРМ (газорозподільного механізму) і інших вузлів.
- Хвостовик (задня вихідна частина валу) – місце з'єднання вала з маховиком.
- Противаги – деталі, що забезпечують розвантаження корінних підшипників.
Вал проведений зі сталі, кований, оброблений антикорозійним покриттям.
Причини поломки колінчастого вала можуть бути внаслідок багатьох причин, але в основному він виходить з ладу у зв'язку з наступними факторами:
& Bull; фізичний знос деталі;
& Bull; нехтування правилами експлуатації тракторного агрегату;
& Bull; сила тертя;
Нехтування правилами експлуатування, неправильна установка, помилки при ремонті
можуть призвести до серйозних порушень в роботі всієї системи двигуна. Вийти з ладу можуть і
інші складові двигуна внутрішнього згоряння, тому слід серйозно поставитися до
експлуатації клонували двигуна.
Для усунення неполадок потрібно шліфування вироби за допомогою верстата. Процес підгону проводиться з використанням корундових кіл. При падінні тиску масла приходить в знос вкладиші підшипників. Для вирішення даної проблеми береться дріт, щоб виміряти зазори. При виявленні збільшеного зазору між деталями слід замінити весь комплект шатунів.
Вага 43 кг.