Кількість
|
Вартість
|
||
|
Паливний насос високого тиску ТНВД 4УТНІТ-1111005, для двигунів УП "ММЗ", набувають для ремонту системи подачі палива на спецтехніці. А саме, на тракторах МТЗ, вантажних автомобілях ЗіЛ 5301 «Бичок» і інших марках з двигунами ММЗ (Д-245/245.1/245.2/245.3/245.4/245.5/245.10/245.12). Модель надійна, придатна для ремонтів, при правильній експлуатації служить довго.
Як зрозуміти, що паливний насос високого тиску несправний
Вузол виводить з ладу не тільки неправильна експлуатація, а й природний знос складових частин. Причин поломок може бути безліч, і тільки досвідчений фахівець зможе визначити, що саме сталося з ладу.
Найчастіше причини поломок в наступному:
- Заїдає нагнітальний клапан;
- Забилася сміттям форсунка;
- Утворилися тріщини на корпусі;
- Зносилися плунжерні пари;
- закоксовавшіеся розподільник;
- У систему потрапило повітря або вода.
Перелік не є вичерпним. Паливний насос високого тиску може виходити з ладу з інших причин. Щоб цього уникнути, вузол повинен систематично діагностуватися і правильно використовуватися.
Як продовжити термін служби вузла
Основне правило використання подібного обладнання – це застосування якісних мастильних матеріалів і дизпалива без суспензій, домішок і води. Для цього в ДП може додаватися спеціальні присадки.
При відхиленні від роботи, пристрій повинен негайно пройти ТО. Важливо також стежити за станом масла і змінних фільтрів, періодично замінюючи їх.
Схема роботи регулятора і секцій паливного насоса
Пристрій паливного насоса високого тиску МТЗ, ЗіЛ "Бичок" (Д-245) старого зразка