Кількість
|
Вартість
|
||
|
Причини, що призводять до виходу турбін ТКР К-27 КамАЗ, МАЗ, TML Еталон, БАЗ-А079, TATA, I-VAN | КамАЗ-740, Д-260 з ладу:
- зневага своєчасним обслуговуванням вашої техніки: заміною масла і фільтрів (масляного і повітряного);
- використання низькоякісного масла;
- відключення двигуна відразу після зупинки;
- сторонні предмети в крильчатці компресорного колеса, що потрапили в турбіну при русі;
- занадто високі навантаження на турбіну.
Ознаки збою роботи турбін К-27 КамАЗ, МАЗ, TML Еталон, БАЗ-А079, TATA, I-VAN | КамАЗ-740, Д-260:
- на високих оборотах турбіна працює з виттям або свистом;
- помітно підвищується витрата масла або палива;
- йде чорний дим або з'являється сажа;
- при роботі бензинового або дизельного двигуна з'являється сизий дим.
Етапи робіт по ремонту турбін К-27 КамАЗ, МАЗ, TML Еталон, БАЗ-А079, TATA, I-VAN | КамАЗ-740, Д-260:
- Повна розбирання турбін для визначення несправності.
- Очищення деталей корпусу і коліс.
- Заміна підшипників і ущільнювачів.
- Перевірка працездатності інших деталей і їх заміна при необхідності.
- Балансування турбінного ротора на стенді.
- Балансування картриджів і контроль витоку масла.
Несправність турбін виникає через:
- випадково потрапили в корпус компресора або турбіну дрібних предметів;
- недостатнього рівня мастила;
- використання масла поганої якості або його забруднення;
- занадто високої частоти роботи обертання;
- підвищеної температури.
Щоб привести турбіну в робочий стан, потрібно всього чотири кроки:
- Здійснення діагностики для виявлення працездатності турбокомпресора, яка проводиться в присутності замовника. При справності агрегату ніяких ремонтних робіт не проводиться, а власнику рекомендуються методи дбайливої експлуатації для продовження терміну служби турбокомпресора.
- Проведення дефектації на наявність несправностей, що призвели до поломки, рівня зношеності деталей і частин турбокомпресора. Визначення ступеня складності і умов ремонту.
- Безпосередньо ремонтні роботи: заміна або налагодження частин і деталей механізму; випробування працездатності блоку управління за допомогою клапана скидання тиску; промивши і очищення деталей турбін піскоструминним способом; обстеження стану вала ротора, робочого колеса, середнього корпусу.
- Зворотній складання деталей і загальна настройка агрегату, яка включає в себе: складання вала ротора, робочого колеса, діагностування їх геометричній точності; контроль відсутності масляної течі в середньому корпусі після складання і його балансування; стендову перевірку працездатності турбокомпресора при 100-200 тис. об / хв .; повну збірку агрегату, подальшу настройку функціонування актуатора і геометрії.