Приносите ви товар до квартири?
Товар доставляється до квартири кур'єрською службою "Нова Пошта", якщо це було обумовлено з менеджером при замовленні товару.

Чи здійснюєте ви доставку в іншу країну?
Ні, в даний момент ми працюємо тільки з замовленнями на території України.

Протягом якого часу товар зберігається в пункті видачі?
Товар зберігається в пункті видачі замовлень на протязі 5 днів. З 6 дня зберігання вантажу платне.

Чи потрібно доплачувати за товар, при отриманні в пункті видачі кур'єрської служби?
Ні, доплачувати за товар не потрібно.

Чи можу я частково відмовитися від замовлення?
Ні це не можливо. Але ви маєте право відмовитися від замовлення повністю, і переоформити його.

При отриманні виявляється пошкодження товару. Що робити?
Якщо ви виявили несправність товару, Вам потрібно відмовитися від його отримання, і скласти акт про те, що ви відмовилися від отримання через несправність товару. Якщо такий випадок буде мати місце, переконливо просимо Вас повідомити нам про це, за телефоном, вказаним в контактах на нашому сайті.

Чи є можливість оплати картою?
Оплата банківською картою при отриманні товару можлива на відділеннях "Нової Пошти". Так само ви можете розплатитися картами Visa і MasterCard, при оформленні замовлення за безготівковим розрахунком.

Звертаємо вашу увагу на те, що забрати товар, оплачений картою, може тільки той, на кого карта оформлена. Тому при собі необхідно мати паспорт.

Чи надаєте ви розстрочку?
Ні, розстрочка не надається.

Чи можу я розплатитися за товар пластиковими картами Visa і MasterCard?
Так, звичайно, Ви можете оплачувати товар картами Visa і MasterCard.

Чи можу я оплатити замовлення кредитною карткою, якщо я живу за кордоном?
Так можна. Але ви повинні переконатися в тому, що банк через який ви переводите кошти працює з банками іншої країни. В іншому випадку ваш платіж може бути не дійсним.

Які у вас умови доставки, і куди ви можете доставити товар?
Доставка товарів здійснюється по всій території України, за ісключенійм АР Крим, а так само деяких регіонів Донецької і Луганської областей.

Так само існує самовивезення замовлення з нашого офісу в місті Мелітополь.

Яким способом можна оплатити товар?
Ви можете оплачувати товар наступними способами:

  • готівкою при отриманні товару;
  • безготівковим шляхом (з ПДВ і без ПДВ)
  • банківськими картами Visa та MasterCard
  • накладеним платежем

Які документи будуть міститися в комплектації товару?

  • Талон на гарантійне обслуговування;
  • Товарний чек або інший документ, що підтверджує оплату.

Протягом якого часу відправлять товар після покупки?
Відправлення здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю о 13 годині.

Яким чином товар доставляється по території України?
Доставка проводиться за допомогою кур'єрських служб, такими як НОВА ПОШТА і ін.

Яким чином проводиться оплата готівкою?
Ви оплачуєте товар готівкою, тільки при отриманні товару. Оплата можливо у всіх населених пунктах України.

Оплачувати товар можна тільки в національній валюті.

Після оплати Ви отримуєте на руки товарний чек.

Які документи необхідно надати, для отримання товару, який був оплачений за безготівковим розрахунком?
Для фіз. осіб:

  • паспорт.
  • водійські права

Для юр. осіб і СПД:

  • Довіреність на пред'явника
  • Копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).

Скільки коштує доставка на адресу?

Ціна залежить від умов кур'єрської служби. Для кожного замовлення, вартість доставки на адресу розраховується індивідуально.

За яким графіком ви працюєте?

Ми працюємо кожен день з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 годин.

Замовлення, що надійшли через сайт обробляються цілодобово.

Чи можна замовити товар, якого немає в наявності на сайті?

Ви може залишити нам свої контакти, і ми зв'яжемося з вами, коли товар надійде в продаж.

Чи обов'язково реєструватися на сайті?

Зареєстрованим постійним покупцям надаються знижки. А так же зареєструвавшись ви зможете переглядати їхню історію покупок, і отримувати повідомлення на свою адресу електронної пошти про нові акції та знижки.

Чи можу я відмовитися від замовлення?

Так можете. Вам необхідно буде подзвонити по телефону, який вказаний на нашому сайті і скасувати замовлення.

Як бути якщо я не одержав оплачене замовлення?

Весь наш товар застрахований, тому якщо вашого замовлення не виявиться в пункті видачі, ми надішлемо вам новий товар.

Чи є гарантії того, що після передоплати замовлення, я його все-таки отримаю?

Після перерахування Вами коштів, у нас з'являється боргове зобов'язання перед вами. Воно знімається лише після підписання всіх необхідних документів, які ви отримаєте при доставці від кур'єра. Крім того ваші інтереси захищає закон "про захист прав споживачів".

Чи є гарантії, що товар не замінять в дорозі на будь-якій іншій?

У комплекті до будь-якого товару додається заповнений гарантійний талон, де прописаний індивідуальний серійний номер товару. Тому підміна товару неможлива.

Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки і оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.