Масово електрокари ніхто не став би купувати, якщо б вони програвали машинам з ДВС по ключових параметрах. І саме в цьому секрет популярності Nissan Leaf - він точно не гірше звичайного автомобіля. У нього цілком традиційна зовнішність - ви, може, навіть не відразу зрозумієте, що немає ні решітки радіатора (на її місці суцільна кузовна панель), ні вихлопних труб. У Leaf є все те ж обладнання, яким хизуються автомобілі середнього сегмента. Досить місця в салоні, в тому числі і на другому ряду, об'ємний багажник. Зі зміною поколінь машині додали шумоізоляції - в салоні тихо і комфортно.

Leaf другого покоління використовує той же шасі, що було у колишньої машини, але тепер у електрокара не тільки кузов інший, але і батарея. Незважаючи на те що розміри блоку акумуляторів, розташованого під підлогою, залишилися колишніми, ємність батареї зросла до 40 кВт / год, завдяки чому запас ходу збільшився до 378 км по циклу NEDC. У Nissan, правда, вважають за краще оцінювати пробіг по іншому стандарту вимірювань - WLTP, який пристосований саме до електромобілів і дає окремі результати для поїздок по місту і для комбінованого циклу - у Leaf 415 і 270 км відповідно.